torsdag 2 januari 2014

Play it on repeat

Dagens "uppgift" i Bloggutmaningen365 är att länka till ett inlägg jag skrev under 2013 som jag tycker borde läsas igen. Så då valde jag dessa två:
- Jag försöker vara alldeles för duktig
- Jag fick ett mail...

O då kan man ju fråga sig varför jag valde just de två. Det var en totalt egoistisk tanke som låg bakom, måste jag säga. Jag ville helt enkelt påminna mig själv om att jag inte ska börja experimentera alltför mycket med min kost. Det kommer vissa sånna tankar ibland, om att jag borde testa 5:2, eller skära ner ännu mer på kalorierna o så vidare. Men! Det mår jag ju inte bra av. Det blir bara kaos o pannkaka av alltihop. Så det känns viktigt att påminna mig själv om detta med jämna mellanrum, så jag inte får för mig konstigheter. Varför ändra på ett vinnande koncept liksom? Det kanske går segt med jämna mellanrum, men jag kommer ju nå mitt mål o må bra på vägen :) Sakta men säkert liksom! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar