måndag 4 november 2013

Jag fick ett mail...

...från viktklubb.se. Tydligen saknar dom mig...
O jag kan ärlig säga att jag inte saknar dom, inte alls. Visst att jag gick ner i vikt med hjälp av deras kaloriräknare, men jag mådde piss under tiden. Hungrig, arg, trött o bara allmänt nere. Så nä, saknaden är på noll. Kommer aldrig lägga mina pengar på dom igen.

Men det andra som står där, det stämmer ju. Väldigt bra faktiskt. Nu när jag slutat använda mig av deras "minimalt med kalorier o massa hetsträning"-modell så går jag ner i vikt, o det är lätt. -48 kg på snart 2 år ungefär. O inte en dag har jag mått dåligt över hur jag äter. Sen har jag ju visserligen börjat träna massa det senaste året, men nu gör jag det för att det är kul. Inte för att bränna ett visst antal kalorier så jag får äta något mer den dagen. O om man ska se på kalorierna så ligger jag inte runt 1200-1300 nuförtiden, utan snarare 1800-2000. Så jag behöver aldrig gå hungrig, o ändå går jag ner i vikt.

Så nej tack viktklubb, jag klarar mig utan er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar