onsdag 18 juni 2014

Sååå trist...

Gav mig på body pump igår igen. För att.... ja jag vet inte... testa lite igen kanske? O fy tusan så tråkigt det var. Definitivt ingenting för mig.... O jag tror då inte att jag brände några 455 kcal, som matdagboken påstod... Nä för tusan, om jag ska fortsätta känna styrka i pass får det bli Grit strength. För det är kuuuul! O jag blir helt slut. Lovely! :D

Men efter body pumpen kände jag att jag behövde köra mer, så jag ställde mig på en såndäringa arc trainer o tänkte köra en halvtimme. Men så kom en bekant o ställde sig bredvid mig, så jag fastnade på maskinen i en timme :) Visserligen lågintensivt, men sånt gör tydligen så jag svettas som satan också... Så ja, det blev en helt adekvat träningsdag. O jag har snart överlevt en hel vecka av mitt dietande. Också najjs :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar