fredag 13 juni 2014

Första dagen avklarad

O det var inte alls så roligt som man skulle kunna tänka sig :P Ville äta i princip hela världen... Har inte riktigt fått kläm på när jag ska äta vad för att hålla mig lagom mätt under dagen. Men jag har ju mer än 10 veckor kvar att öva :P

Hamnade på lite högre intag än vad jag hade tänkt från början. 1957 kcal in, så jag gick inte helt bananas iaf. O enligt matdagboken så brände jag 932 kcal på min träning (1,5 timmes promenad, 30 min crosstrainer o 1 timme styrketräning), så det gör ju absolut ingenting. Sen har jag inte riktigt fått grepp på om jag borde äta upp det jag har bränt eller inte... Det här med spontan-deff gör så att jag inte är så värst förberedd öht :P

Men men. Det här är ju första "deffen" jag gjort någonsin, o det är inte så att jag ska stå på scen eller nått om 10 veckor. Vill ju mest ha en liten kickstart efter en ganska seg början på året. Så det får va lite trial-and-error den här gången, så jag får med mig massa erfarenheter sen när deffen är mer "på riktigt" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar