torsdag 12 juni 2014

Det går adekvat nu...?

Ja shit, här var det längesen man skrev nått. Kaaan väl bero på att jag slappat som bara den det senaste... Eller ja, slappa är väl kanske fel ord. Har ju fortfarande kört på med träningen som bara den, men har inte haft nått riktigt fokus. O inte skött kosten så värst bra heller, sååå det har inte direkt hänt nånting med formen...

Men! Igår bestämde jag mig. Nu ska jag satsa på nån sorts sommar-deff. Nästa vecka börjar ju sommarjobbet, så då kan jag ju lika gärna köra på deff. Lite svårt att spontanhandla massa skräp när man sitter inlåst på ett äldreboende hela nätterna liksom...

Så jag har faktiskt börjat redan idag. O planen är att jag ska hålla på i 11 veckor. Då kommer sista invägningsdagen vara samma dag som jag sen tidigare bestämt är min ätardag. Perfekt ju! :D Så nu ska jag köra nån LCHPMF (low carb, high protein, medium fat), med runt 1800 kcal till en början. Så får jag väl justera under tiden.

Tanken är att det här ska bli en ny liten kickstart för mig, nu när jag lallat runt utan fokus i typ ett halvår. Det är liksom dags att få ordning nu igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar