söndag 5 januari 2014

5 saker jag vill göra under 2014

1. Nå min målvikt! O det kommer jag göra, definitivt :D

2. Skaffa en episk tatuering. Vill göra en cover-up på de två fula jag har på ryggen. Jag känner att jag vill ha en fenixfågel o en tiger där istället. Antingen det eller så bygger jag ut den jag har på foten. Planen är att jag ska ha lite japanskt tema på vänstra benet hela vägen upp till knät :D Sen är ju frågan om jag kommer ha råd med så mycket som jag vill iår....

3.Gå runt o va löjligt stolt i min nya skinnjacka som jag beställt. Har velat ha en blå skinnjacka i ååååår, o nu när jag äntligen kan det ska jag bannemej strutta omkring med huvudet högt :D

4. Sätta ett nytt personbästa i 130 kilo marklyft. Mitt PB just nu är ju på 110, så det är inte långt kvar. Men jag ska inte gå för fort fram. Bara jag kan ta det nån gång under året kommer jag va nöjd :)

5. Slutföra den utmaning jag gett mig in på som en vinnare. Antingen vinnare "på riktigt" eller "bara" vinnare i mitt eget race. O utmaningen får vara lite hemlig än så länge, eftersom den inte startar förrän i februari. Men jag kan lova att det kommer bli epic :D


(Dag 5 i Bloggutmaningen365)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar