fredag 13 december 2013

Luciafirande!

Jag firade nog inte som vanligt folk gör. Istället för att trycka truten full med lussebullar o pepparkakor körde jag dubbelpass på gymmet. Först blev det ett pass powerstrip som var fantastiskt roligt! Trodde jag skulle tycka det var märkligt, men det var förbannat kul. Trist dock att jag insåg det nu när det var sista passet för året... Men nu får jag peppa inför vecka 3 helt enkelt, för då är det tillbaka igen :D

Sen åkte jag till ett annat gym o körde ett pass kettlebells. Var egentligen inte så jättesugen på väg dit, men det ändrade sig när jag väl kom fram till gymmet. Skönt att få lyfta lite tunga saker också o inte bara dansa :D Sen har jag inte kört kettlebells på ett år så jag kände att det var lika bra att passa på. O det gick så mycket bättre än förra året. Höll på att dö i magövningarna, men utöver det körde jag på riktigt bra :D 1 års gymmande o 25 kilon borta gör en hel del :D

Tänkte testa lite nya pass i nästa vecka också, så jag får lite variation på min träning. Kan va käckt att testa vad jag gillar nu när jag ska göra min storsatsning nästa år :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar