söndag 15 december 2013

Äter som en häst

Jultider är verkligen mina tider. Iaf när det gäller mat. Var iväg på julbord igår med familjen, o jäklar vad jag åt!
Det här är verkligen en bra tid för oss som dratt ner på kolhydraterna :D O så gott det var! Som tur är händer julbord väldigt sällan för mig. Iår tycker jag att det blir ovanligt många, o då ska jag ändå bara på sammanlagt 2 stycken.... Så några spontana ätardagar får det vara :P


Igår hade jag kört ett bra bröstpass på gymmet innan också, så det kändes helt okejj med mitt "överätande". Sen behövde jag inte äta nått mer på resten av dan heller, så det blev väl balans på det hela :P

Sen var ju utsikten där vi var fantastisk också :D

(O sen en extra liten sak som hände i helgen. Ökade mitt PB i mark igen. Så nu är det på 105 kg! :D Planen är att ta 110 på julaftons morgon :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar