torsdag 7 november 2013

Snurrig dag

Idag har jag inte varit på kontoret ens en sekund. Var på studiebesök på förmiddagen o på en fantastisk föreläsning på eftermiddagen. O det kändes som att temat för dagen var missbruk o hur barn påverkas av föräldrars. Känns som att jag har mycket att lära mig om det... Jag kommer ju med största sannolikhet stöta på sånt i princip hela tiden när jag jobbar sen. Så nu har jag att läsa!

Sen var det här med att åka runt o inte sitta på kontoret negativt för mitt ätande. Glömde helt att äta lunch, vilket jag insåg på väg hem från föreläsningen när jag höll på att somna på spårvagnen... Så när jag kom hem fick jag äta det som egentligen var tänkt att vara min lunch.

Keso med typ-müsli blev det. O väldigt mycket kolhydrater i det hela, allt som allt 22 gram... Så går det när man tar keson med äpple, vanilj o päron! Men gott var det, faktiskt. O så tänkte jag att man kan väl göra egen vaniljkeso, med vanlig keso o vaniljpulver. Då blir det ju bättre ur kolhydratsynpunkt iaf. Så det ska jag testa, kanske i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar