måndag 11 november 2013

Det här med statusar...

Nyss hemkommen från gymmet där jag körde ett gött rygg- o axelpass. O när jag höll på så funderade jag lite på det här med att göra gymstatusar på FB. Jag har inget emot att göra sånna själv, o stör mig inte alls på att andra gör det. Tycker bara det är kul :)

Men så finns det tydligen dom som stör sig nått på det. Jag har fått höra både en o tre gånger att "du checkar ju in på gymmet jämt", "dina statusar handlar ju bara om gymmet nuförtiden" o liknande. Vilket inte stämmer alls, majoriteten av de statusar jag gör handlar om heeeelt andra saker. Men tydligen är de få gymstatusar väldigt irriterande.

Fast jag känner lite att jag inte bryr mig. Träningen är ju ett av mina största intressen nuförtiden, varför skulle jag inte kunna uppdatera om det om jag känner för det? Folk har ju möjligheten att dölja det om det nu är så fruktansvärt... Om dom får dåligt samvete för att dom inte går på gymmet så ofta så är det bara att ignorera. O om dom tolkar det som skryt (vilket det faktiskt är, för jag är förbannat duktig!), så är det deras problem, inte mitt.

Men som sagt, nu gör jag inte så många gymstatusar ändå. Jag har bloggen, o här kan jag babbla om träning hur mycket jag vill. Men det är lite surt att jag ska behöva censurera mig själv lite bara för att andra inte vill att jag ska skriva om mitt intresse....

O så till en helt annan sak. Testade Oh Yeah Nutritions chocolate milkshake idag efter gymmet. Var väl helt okejj, men inte så att jag längtar efter en till.... Nä, cookies & cream var väääldigt mycket godare! Så den kör jag på. O imorrn ska jag testa banana & cream. Spännande :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar