söndag 17 november 2013

Det går bra nu (igen)

Vågen håller sig under 80, o bara det gör mig himla nöjd. Sen igår när jag tränade såg jag en ny muskel som jag aldrig sett innan. O då var min spontana reaktion att fnissa, skutta o klappa händer :P Det finns minsann vissa fördelar med att träna i linne!

O igår var det dags för legdag. Är fortfarande totalt oinspirerad när det gäller benen, men jag körde på bra ändå tycker jag. Testade zercher squats också, dock bara med stången, men det kändes himla bra. Funderar på o byta ut mina vanliga squats mot zercher, för dom gjorde inte så min rygg kändes knas. Jag vet ju att min teknik med vanliga är kaaaass... Så tills jag får till tekniken igen så kör jag med zercher, o vanliga då o då med låg vikt tänker jag mig.

Sen har jag ju börjat fånposera på gymmet också. Bara för att det är kul :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar