fredag 11 oktober 2013

Såhär kan tröjan se ut när man har på sig den

Fantastiska tröja! O den va dödsskön att gymma i. Inte som dom tröjorna som jag haft innan, som är typ 2 storlekar för stora nuförtiden. Dom bara hänger o slänger... Men funkar bra när man kör konditionsträning iaf, o det är ju bra. Nästa vecka ska jag ju börja med ett nytt träningsprogram, o köra 2 konditionsdagar. Bra med 2 konditionströjor då :)

O det gick lite kasst på gymmet idag. Hade inte direkt mycket kraft i kroppen kände jag när jag körde dips. Förbannat surt... Plus att jag tränade mage, o det är ju dödstråkigt bara det. Ingen bra gymdag alltså. O det känns som att jag behöver lite förändring i mitt tränande, så då är det ju bra att jag är i sluttampen av mitt gamla träningsprogram (har baskemej hållit mig till det i 8 veckor, inte klokt!) o att det nya börjar på måndag. Ska bli intressant att se vad för resultat jag får på det nya :)

(O jag måste verkligen skaffa en bra spegel hem. Så jag kan ta fler egobilder med nya kläder :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar