tisdag 15 oktober 2013

My very first encounter...

...med en full-blown gymprinsessa. Ni vet en såndär som måste va supersminkad o ha fixat håret innan hon går upp på gymmet. Fine, dom gör väl som dom vill (sorgligt bara att det ska va så utseendefixerat...), men den här hade även dränkt sig själv i parfym. Så när jag kom in i omklädningsrummet så kunde jag knappt andas. Fantastiskt att dom helt ignorerar alla skyltar med "tänk på att här finns allergiker, så använd inte parfym".

Men men, i vilket fall var jag på ett body combat-pass idag. O instruktören påminde mig om Jeremy Clarkson... Inte för utseendets skull, men för att han skrek om "speed" o "power" hela tiden. Högst intressant. O sen är det ju inte direkt mitt favoritpass, men det är typ det enda konditionspasset på mitt gym på tisdagar som jag kan tänka mig att köra, så då får det väl bli så. Man kan ju inte bara göra saker som är kul, o om 2 pass av 6 är sega (benpassen är ju inte heller så kul...) så kan jag faktiskt stå ut med det. För det leder ju till nått bra i slutändan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar