torsdag 3 oktober 2013

Men det var då själva tusan

Ska jag gå o bli sjuk nu också? Känns som att jag är svullen nånstans i halsen, upp mot örat. Högst obehagligt! O dålig tajmning också. Både när det gäller träningen o praktiken. Jag vill ju inte börja använda upp mina sjukdagar nu. Jag hade till o med hoppats på att jag skulle slippa att använda dom öht...

Jag får försöka säga till kroppen på skarpen helt enkelt, för det här har jag inte tid med! Måste ju hinna med mina 100 pass innan årsskiftet också. Jag är ju på god väg (gjort 27 pass nu tror jag), men om jag ska bli sjuk så är det flera dagar jag missar. O då kan det bli stressigt sen... För jag är ju enveten, o har bestämt mig för att fixa det målet!

Men den här veckan får det väl bli tid för sömn o återhämtning. För säkerhets skull. Vill ju inte dra på mig nån rejäl förkylning eller så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar