torsdag 10 oktober 2013

Kläder är svårt...

Hade beställt hem en jäkla massa kläder som jag hämtade ut idag. Var bland annat 6 tjocktröjor, för jag har så få sånna nuförtiden. Dom som jag hade förra året är ju alldeles för stora nu... Sååå, hur var dom då? Ja, jag kan väl säga som så, att jag förstår inte grejen med att beställa hem tröjor som är alldeles för stora. Inte en enda passade! Så jäkla fail... Så det är bara att skicka tillbaka, o försöka räkna ut vad jag har för storlek nuförtiden....

Men som tur var så passade iaf dom träningskläderna jag hade beställt :D
Så jag behåller två tröjor från Nike o ett par byxor från Puma. Fantastiskt sköna! O snygga :D Så jag är nöjd ändå, trots att jag inte kan behålla nån av dom vardagströjorna jag beställde. Nu kan jag iaf va snyggast på gymmet, o det är ju viktigast :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar