söndag 6 oktober 2013

Gått helt bananas

Idag har jag verkligen förberett mig för kommande vecka. Jäklar vad jag har lagat mat! O det blev minsann lite variation på det hela också. Så nu blir det inget mer "samma lunch varje dag" för mig inte:

Såå, vad gjorde jag då? Det blev
- Tzatziki
- Råstekt rättika
- Blomkålsmos
- Köttfärsbiffar med fetaost
- Köttbullar med färskost
- Cevapcici
- Två olika sorters proteinbollar
Så ja, nu har jag en jäkla massa mat :D Känns väldigt skönt att ha förberett allting, så jag slipper tänka på maten resten av veckan. Då kan jag bara fokusera på träning o praktiken :)

O på tal om träning så blev det ett benpass idag. Meeen mitt i passet gick mina hörlurar sönder, o det gjorde så jag tappade fokus helt. Musik när jag tränar är väldigt viktigt för mig. O jag klarar inte av att träna till gymmets mainstream-musik... Så nu blir det till att reklamera mina lurar (idag var det exakt en månad sen jag beställde dom, verkligen inte okejj att dom gick sönder nu), o beställa ett par nya. O leta upp några reservlurar jag kan träna med tills jag får mina nya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar