torsdag 24 oktober 2013

Fröken ostbåge

För första gången på mycket länge har jag träningsvärk i ryggen. And I'm loving it! Lite jobbigt bara att jag sitter som en ostbåge nu, för det är högst obekvämt att sträcka på ryggen :P Men men, det är väl som dom säger, "no pain, no gain" :P

Har kört hemma-cardio idag också. Med andra ord hetsskuttat runt med lurarna på, i typ en timme. Högst gött!

O idag fick jag se en negativ sida av det här med att gå ner i vikt o få mer självkänsla o självförtroende. I en högst olämplig situation så var det en person som flörtade med mig. Det kändes både obehagligt o obekvämt. O antagligen ingenting jag hade behövt oroa mig för för 47 kilo sen... Allt detta fluff har ju varit nån sorts sköld o skydd mot märkliga, märkliga män. Iofs finns det väl märkliga, märkliga människor som kan va på en även när man är stor. Men ändå... Det blev så högst påtagligt idag... O jag har ingen lösning på det hela, för att skaffa mig ett stort skydd igen är definitivt inget alternativ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar