lördag 26 oktober 2013

Förlitar mig nog lite mycket på tekniken...

Igår så blev min telefon helt kaputt. Det är nått fel med power-knappen, så telefonen stänger av sig i princip hela tiden. Högst irriterande. O när den började hålla på så var min första tanke "hur fan ska jag kunna träna nu?!". Jag har ju typ allt på min telefon... Musiken som jag måste ha när jag tränar, mina träningsprogram o massa anteckningar om hur mycket jag lyfter. Så det suger ju hårt... O min gamla reservtelefon kan jag inte ha till nått, känns det som. Skit-nokia....

Men efter massa panikletande fick jag iaf tag på en iphone jag ska få låna när jag lämnat in min vanliga telefon. Undrar hur det ska gå...? Jag är ju en samsung-mänska, så det känns lite sugigt att plötsligt behöva en apple-produkt. Men jag försöker tänka positivt. Jag kan ju iaf ladda ner apparna med träningsprogrammen till den :) O så hoppas jag verkligen det går snabbt o lätt att fixa min telefon.

Sen kanske jag borde ha nån sorts teknik-detox. Men det är svåååårt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar