måndag 28 oktober 2013

Dagen i bilder

Flexade ut tidigare idag, för det var ett så fantastiskt väder på väg in över stan. Storm o regn... O jag ville inte fastna på kontoret, så jag åkte därifrån vid 15-isch.
O så direkt till gymmet. För där kunde jag minsann tänka mig att fastna :P O idag var ju första dagen på mitt nya program. Gött värre! Kunde köra tungt, o det gick snabbt så efter en timme var jag klar. 

 Lite badrumsflex efter passet var ju ett måste :P

På väg hem köpte jag det nya numret av "Allt om LCHF". Tänkte att jag kanske kunde få lite ny inspiration när det gäller maten. Nu blir det ju samma, samma, samma....

Så nu blir det kvällsmys, o eventuellt lite kvällscardio. Bra dag! :D O imorrn blir det ryggträning med handledaren på praktiken. Kan bli spännande :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar