onsdag 30 oktober 2013

Bananas!

Igår var jag iväg till gekås, o gick helt bananas. Fantastiskt kul, men så dyrt :P Fick köpt så mycket grejjer, o en hel del va bara onödigt :P

Hello Kitty-shower gel, L-carnitine-dricka, fotkräm, vitaminvatten, hårspray, parfym, handkräm, nagellack, Hello Kitty-lipsyl, laddsladd till telefonen, pincetter, armband, bling-örhängen, hänglås, strumpor....
Trosor, protein shake, proteinpulver, snacks i mängder o två träningslinnen från Svea. Sen blev det en hel del mer, typ träningsbyxor, tröjor, doftljus, kattmat o grejjer. Så jag är nöjd :D

Sen var det också en väldigt märklig känsla att inte handla så mycket kläder. O den här gången var det inte för att jag inte hade rätt storlek, utan för att jag inte hittade så mycket roligt. O det jag hittade var i storlek M... Mind=blown. Jag börjar väl mer o mer fatta att jag är så mycket mindre än vad jag har varit, men det har inte helt fastnat i hjärnan än. Så som sagt, en väldigt märklig känsla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar