måndag 28 oktober 2013

Älskar Telia

I lördags gick jag till Telia-butiken där jag köpte min telefon för att lämna in den på reparation. Trodde väl att jag skulle få en lånetelefon, o sen få tillbaka min egna om typ 3 veckor. Men icke! Istället fick jag en helt ny telefon :D Det var tydligen nån grejj dom har med bland annat "min" modell, så det var ju bara att tacka o ta emot :D Så nu har jag fått laddat ner mitt nya träningsprogram som jag ska börja med idag, o spotify är iordning o allt. Så jäkla nice :D

Ja som sagt, nytt träningsprogram. Var inte helt nöjd med det jag kört nu i 2 veckor. Det kändes lite klent, som jag nog har sagt innan. Så nu kör jag på "Mass gain"-programmet istället. Det låter ju bra :P Sen får jag väl tvinga mig själv att köra kondition då o då ändå, men det blir som vanligt styrkan jag fokuserar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar