söndag 11 augusti 2013

"Starkt jobbat! Det såg bra ut!"

Vad glad man blir när okända människor ger en komplimanger på gymmet :D När jag körde knäböj igår var det en kille som körde emellan mina set, o peppade mig när jag körde. Det uppskattades verkligen, speciellt när han sa att jag va stark som körde med 70 kilo. Tänk om det här hade hänt för 2 år sen, då hade jag nog tänkt "herregud, tittar folk på mig på gymmet?!" o sprungit hem. Det hade iofs aldrig hänt då, för aldrig i livet att jag skulle kört knäböj med lös stång då, men ändå! :P Tänk så långt jag har kommit :D

Inatt är det dags för jobb igen, o jag kan inte alls bestämma mig för hur jag ska göra med träningen imorrn. Enligt mitt program är det en tung vecka då, o frågan är om jag fixar det när jag inte kommer ha sovit så mycket... Jag måste nämligen vända tillbaka dygnet en aning imorrn igen, för jag ska på fotvård på tisdag. Fast nu när jag kör periodisk fasta så känner jag mig ju piggare, så då borde jag kunna klara mig på mindre sömn. Svårt val :P Jag får se hur det känns imorrn bitti helt enkelt. I vilket fall är det dags för danscardio nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar