onsdag 28 augusti 2013

Spontant dubbelpass

Imorrn börjar skolan, o i helgen är det dags för festival. Så för att hinna med alla mina pass den här veckan fick jag ta ett dubbelpass idag. Så det blev ben, axlar o triceps. O det gick helt okej, enda problemet var att det var så jäkla mycket folk på gymmet... O alla var i vägen. Det gillar jag inte! Men jag får väl vänja mig, för nu när jag ska praktisera så kommer jag väl bara kunna träna samma tider som "alla andra" gör det.

I vilket fall som helst så kändes det idag att jag har blivit starkare. Det märktes speciellt på tricepsövningarna, sjukt nice :D Så nu hoppas vi på att gäddhänget försvinner (av sig själv eller med operation) så att mina muskler där kan börja synas :D

O så håller jag på att fixa matlåda tills imorrn också. Kyckling o bacon får det bli. Fantasin är nämligen på noll :P O kyckling stekte jag en massa häromdan, så det gick ju snabbt att slänga ihop det i en låda. Skönt att slippa tänka mer på det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar