söndag 4 augusti 2013

Igenkänningsfaktorn är hög...

Idag är en såndär dag då det är svårt att gå (speciellt upp o ner för trappor)... Framsida lår=aj! O jag som hade tänkt städa o grejjer idag. Men det blev inte mycket med det. Har typ vaggat fram o tillbaka i lägenheten o småplockat bara. Orkade bannemej inte ta fram dammsugaren o gå runt med den...

Det blev en sväng till Jula idag också, där jag också vaggade runt o höll på o ramla in i både det ena o det andra. Folk tittade märkligt på mig... Men jag fick iaf köpt det jag skulle köpa: en vattenkokare!


Såå liten o tjock o alldeles fantastisk! Så nu kan jag dricka te jämt o hela tiden :D 0,8 liter går det i den, o det är ju alldeles lagom för mig. Köpte först en på Clas Ohlson som det går i 1,7 liter i, men den kändes alldeles för stor. Så den får jag lämna tillbaka imorrn när jag ska ge mig ut på stan. Då är det nämligen dags för mig att få massage igen. Så nu får jag förbereda mig mentalt på att det kommer göra ont o kittlas på samma gång :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar