fredag 9 augusti 2013

Hurtbulle?

Ja jag kan väl alltid låtsas iaf... Inatt på jobbet när jag kände att jag hade suttit alldeles för länge startade jag min Poworkout Trim & Tone-app o körde litegrann. Det blev ju inget intensivt träningspass, men jag fick iaf rört lite på mig o det var det som var tanken. Ville göra nått annat än att gå fram o tillbaka i korridorerna också, så det passade ju bra :)

Nu har jag lagt upp en plan för dagen också. Först danscardio, sen äta o sen bege mig till gymmet för ett rygg/axlar-pass. Det känns vettigt :) Fastan blir lite kortare än vanligt då, men så får det bli ibland. Nån gång får jag väl se till att gå till gymmet på fastande mage, men så blir det inte idag. Får nog se till att komma in i nån sorts rutin först. Jag fixar inte för mycket nya saker på en o samma gång :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar