lördag 3 augusti 2013

Gött benpass igår

O väldigt gött att sitta där o dingla med benen i lårcurlmaskinen. Speciellt med tanke på att jag var tvungen att samla kraft för att orka ta mig ner för helvetestrappan på gymmet :P Känner mig typ 200 år gammal när jag går i den efter ett benpass. Måste hålla i mig ordentligt o gå långsamt för att inte ramla o rulla ner för den istället...

O på tal om lårcurl var igår första dagen nånsin som jag fått ställt in den ordentligt så att jag kände det i helt rätt muskler. Minsann! Annars brukar jag hata den för att jag aldrig får till det rätt, men igår gillade jag den istället :)

Sen när jag promenerade hem fick jag för mig att ta en väg där jag måste gå upp för en trappa. Självplågare kanske? Men upp kom jag, trots att det tog lite tid :P 

Himla fin solnedgång jag såg på vägen hem också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar