tisdag 13 augusti 2013

Chillvecka

Ja igår bestämde jag mig för att jag ska chilla lite den här veckan, o satsa på att läsa lite böcker jag har liggande o så. O mentalt förbereda mig för att börja med ett tungt program på måndag. Det känns vettigt. Då kan jag fokusera på att få ordentligt med sömn o få bra rutiner på min fasta under den här veckan. Så kan jag ha balans i kroppen tills på måndag :)

O idag har jag varit iväg på medicinsk fotvård. Fick komplimanger för att jag har så fina fötter :D Det är vissa smågrejer som jag måste ta hand om, men i det stora hela verkar jag ha friska fötter. Gött att få höra det :D O hon sa dessutom att eftersom mina fötter är så fina så räcker det med att jag gör medicinsk fotvård nån gång om året, o sen kan jag klara mig med att smörja in fötterna resten av året. Perfekt ju! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar