tisdag 30 juli 2013

Woop! Lyfta skrot!

Igår när jag körde mitt ena träningsspel till mitt wii så kände jag spontant "Jag måste iväg till gymmet, snart!". Saknade känslan av att lyfta tungt o bli slut i musklerna. Så imorse gav jag mig iväg dit o körde ett rygg/axel-pass. Sååå skönt! O så gött att jag har börjat längta efter att träna också :) Nu ska jag bannemej se till att utnyttja den känslan så jag kommer in i någon sorts träningsrutin igen. Nu är ju sommarjobbet snart slut så det finns ingenting som hindrar mig :D

O under passet så bestämde jag mig faktiskt för att sänka vikterna på vissa övningar. Jag insåg att jag har haft en tendens att öka vikterna o tappat tekniken på köpet... Inte bra. Men idag kändes det riktigt bra på alla övningar, o jag blev ju mer slut när jag kunde köra med rätt teknik. Love it! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar