lördag 13 juli 2013

Positivt!

Det som är väldigt positivt med att va vaken på konstiga tider är att man kan få ha gymmet helt för sig själv när man tränar. Kom precis hem från ett rygg/axlar-pass, o det var inte en enda mänska på gymmet. Sååå skönt!
Jag gåspringfånade mig till gymmet, o sen gick jag hem efteråt. Så jag är väldigt nöjd med dagen. Men jag är inte nöjd med min träning det senaste... Har prioriterat att umgås med folk istället för att sova ordentligt, o det har lett till att jag inte orkat träna. Inte bra alls. O det märktes idag att det var ett tag sen jag körde ett pass. Hade tappat en del, speciellt i axlarna. Så nu får jag strunta i att umgås med folk nästa vecka o köra på träning mina 2 lediga nätter. För veckan efter det bär det av till Tyskland (yay!), o då blir det inte mycket lyftande av tunga saker. Men jag har iaf planerat in en jäkla massa promenerande o shopping, så det blir ingen stillasittande semester :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar