onsdag 17 juli 2013

Inte långt kvar nu

Bara 30 jobbtimmar kvar den här veckan, sen är jag leeedig! I hela 9 nätter! Ska bli så skönt! :D Jag behöver verkligen lite semester nu, så jag hinner andas lite. Känns som att jag inte riktigt gjort det ordentligt de senaste veckorna.... Det här med stress är inte bra alls, så nu ska jag försöka ta det lugnt resten av sommaren. Har iofs några jobbnätter kvar efter långledigheten, men det är så få så det ska jag väl klara av.

Har fortfarande träningsvärk i bröstet sen måndagmorgonens pass. Testade bänkpress med lös stång för första gången ever. O insåg att balansen är ju inte den bästa :P Men jag dog inte, o jag klarade av att ta lite mer än bara stången. Så jag är nöjd :D

Jag skrev upp mig för en gratis konsultation hos en PT också, så vi får se vad han säger när jag väl får tid där. Tänkte att jag i första hand skulle fråga om han har något tips på hur man kan lägga upp kortare pass som jag ju behöver när jag inte har så mycket tid. Jag älskar iofs att hänga på gymmet i 2 timmar, men det är ju inte alltid man har tid med det. Så han ska få hjälpa mig att effektivisera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar