onsdag 31 juli 2013

Det här med att köpa kläder man vill ha...

...är en fantastisk känsla! När jag var som allra störst fick jag ju hålla mig till att köpa sånt som inte satt så jättefult på mig. Inga roliga kläder direkt, utan jag fick ta det som fanns helt enkelt. Men nu när 42 kilo är borta kan jag köpa kläder som är kul!

När jag var i Berlin var jag ju tvungen att ta ett besök på Primark. Älskar den affären! O jag köpte massa kläder som jag ville ha, o som passar mig nuförtiden. F*ing lovely! Det var inte ett enda plagg som jag struntade i att köpa för att jag tänkte att jag inte skulle passa i det, utan allt som jag ville ha köpte jag. O nästan allt passade :D Det var bara en t-shirt som satt litelite tight, men om ett par månader kommer den sitta som ett smäck.


Det enda som är negativt med det här är att shoppingen har en tendens att bli mycket dyrare än vanligt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar