onsdag 12 juni 2013

Shopping!

Problemet med att gå ner massa i vikt är att kläderna börjar hänga o slänga. Har rensat ur alla "vanliga" kläder, men inte kommer mig för att rensa ut underkläderna än. Sååå idag var det dags. En hel del som åkte ut faktiskt. O så har jag en sån dundersnäll mamma som handla nytt åt mig när vi umgicks på stan förut :D
Ja det blev en del. 9 par närmare bestämt. Älska Lindex o deras 3 för 2-trosor. Blev extra förälskad i dom det står Relax, Laugh o Dance på. Passar mig såå bra :D
Sen fick jag ett paket häromdan också. Awesome! Är ju en såndär Buzzador, o nu fick jag vara med i en kampanj för Pepsodents nya White Now Gold-tandkräm. Så värt! :D O jag gillar den skarpt. Andra sånna whitening-tandkrämer jag testat har en tendens att smaka... ja... inte så gott, kanske man skulle kunna säga. Men den här är riktigt nice! O att det blir blått skum av den är ju bara helfestligt :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar