tisdag 18 juni 2013

Ordning!

Ikväll är det dags för mig att gå på min första natt för den här sommaren. O sen kommer det gå i ett i ungefär 8 veckor framåt. Så nu krävs det planering från min sida. Satt igår o skrev in alla träningspass jag ska få till under denna tiden, o det blev fler än vad jag trodde. Hade fått för mig att jag skulle kunna hinna med 1-2 pass varje vecka, men nu blev det snarare 3-4. Så nice :)

Sen krävs det matplanering också. O jag tänker köra på min gamla vanliga äggröra till "frukost" innan jag går till jobbet, sen tar jag med mig kvarg blandat med whey o casein, o nötter o grejjer. Ska räkna lite sen på vilka mängder som är bra o sådär, så att min plan blir ordentligt bra. Så jag tror den här sommaren kommer gå bra :D Plus att det här blir lite övning inför höstens praktik. Om jag kan få ihop en plan som fungerar bra under sommaren så måste jag ju klara av att få ihop en bra plan till hösten också tänker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar