torsdag 30 maj 2013

Slöööö...

Kört bodycombat idag igen. Gick något sämre idag. Kan bero på värmen, eller på att jag åt förbaskat dåligt innan. Jag hade en awesome matplan för dagen, men som sagt, jag o planer.... Så den gick sådär. Jag fick slänga i mig en shaker med kasein precis innan träningen. Kan iofs vart det som saktade ner mig också. Det kändes ju som att jag skulle kräkas med jämna mellanrum... Men men, får bli bättre på att hålla mina planer :)

O så har jag shoppat lite de senaste dagarna. Idag blev det ett par handskar (yay!) så nu hoppas jag bannemej att jag kan lyfta tungt på nästa pass. O att händerna inte bråkar med mig. Om dom gör det blir jag suuur...
Sen har jag skaffat en ny alldeles superfantastisk "torka av svetten ur pannan"-handduk. Kändes så passande! :D O så en ny vattenflaska o bästa träningsväskan ever. I'm so happy! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar