måndag 27 maj 2013

Nu får det va nog!

Insåg efter gårdagens pass att jag måste skaffa gymhandskar. O det är lite surt. Jag älskar ju mina handvalkar! Men när man inte kan lyfta så mycket som kroppen klarar av bara för att händerna gör så förbannat ont, ja då känns det som att det inte finns så mycket annat att göra...

Så nu ska jag bara bestämma mig för vilka jag ska ha. Finns ju en del att välja mellan... Men jag är nog mest sugen på antingen de här, eller kanske dessa. Svårt val... O det är ju svårt att spontanbeställa när man inte har nån aning om storlek... Tur att jag har både Gymgrossisten o MM Sports här i närheten, då kan jag alltid skutta in dit o prova nån dag :D O jag hade nästan kunnat tänka mig dessa också, militär liksom, det är awesome. Men vadfan har dom satt dit nån fånig spetsvolangskit för? Är det bara för att det är en "tjejhandske"? *sur*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar