tisdag 28 maj 2013

Bra dag!

Nyss hemkommen från ett body combat-pass. O jäklar vad jag svettades! O det gick sååå mycket bättre än när jag körde förra gångerna. Jag orka minsann det mesta :) Blev dock lite segt i armarna på slutet, o det är ju inte så konstigt med tanke på att jag körde överkropp igår... Men jag tror faktiskt att jag ska köra body combat 2 gånger i veckan framöver. Det verkar vettigt. Känns som en bra balans också, om jag kör styrka 3 gånger i veckan. O lite lustigt ändå att min kondition har blitt sååå mycket bättre nu när jag i princip bara kört styrketräning. Så har det minsann inte blitt innan när jag bara kört kondition. Yay för styrketräning! :D

Nu sitter jag här o äter mitt kvällsmål; lite kakdeg. Det smakar som det iaf :P Tog en liten burk naturell kvarg o blandade med 1 skopa cookies and cream whey o ½ skopa vaniljkasein. Inte dumt alls! :D Har känt mig så förbaskat trött på o dricka typ allt, så jag kände att det här va ett bra sätt att kunna äta det istället. O det funkade ju tydligen väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar