onsdag 29 maj 2013

Bolldag!

Kör underkroppspass idag. Det va nice, men jag hade kunnat ge mer känner jag. Måste hitta nått sätt att komma över den mentala tröskeln, för den hindrar mig ofta känner jag...

Middag idag blev sojabullar, sallad o vitlök & örter-fraiche. Inte världens festligaste sojabullar dock, första gången jag testar dom. Hittade dom på Lidl, o dom va billiga så jag tänkte det var himla käckt att köpa dom. Men nä. Tur att jag hade så mycket fraiche till :P
Sen hittade jag ett recept på LCHF-proteinbollar jag var tvungen att testa idag också. Har inte smakat dom än, men det luktade iaf gott :P
Receptet hittade jag här, men jag fick modifiera det lite. Tydligen är det väldigt svårt att få tag i mandelmjöl nuförtiden... Har tittat i 3 affärer, men helt kammat noll. Så jag fick ta kokosmjölet jag redan hade hemma. O jag körde med rocky road-whey, så det borde bli lite chokladbollsfeeling över det hela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar