måndag 22 april 2013

Det går bra nu!

Jag o min kropp har tydligen börjat komma väldigt bra överens de senaste veckorna. Ännu ett minus på vågen idag, yay! :D Inga stora minus, men vafanken. Neråt är åt rätt håll iaf :) O centimetrar försvinner också, så nått rätt gör jag ju iaf :)

Väldigt skönt också att jag känner mig nöjd med mig själv nuförtiden. Innan har jag ju velat gå ner i vikt för att jag hatat min kropp, o det är ju inte så festligt. Nu är jag mer nöjd med min kropp (liksom, den funkar, bara det! :D) men jag vill förändra den för att bli än mer nöjd. Jag känner att jag är mer avslappnad till hela viktnedgångsgrejen, o det kanske är därför som det går så bra. Jag försöker ju inte stressa ner i vikt nu som jag gjort tidigare, utan det får ta den tid det tar. Det här med att ha en realistisk inställning är nog en av dom bra sakerna med att bli vuxen :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar