tisdag 30 april 2013

Den som googlar ska finna

Googlade runt lite igår o fick ett svar på varför det kliade så förbannat efter att jag testat mina nya tillskott. Tydligen gör beta-alaninet i den ena så att man kan känna "obehagliga stickningar". Jag kanske borde gett mig på att kolla upp detta innan jag köpte... För det är verkligen hysteriskt obehagligt. Så även om det känns bra när jag väl kommer till gymmet så sitter jag o kliar i händer o ansikte en halvtimme innan. O jag vetetusan om det är värt det.... Kommer väl använda upp den jag har nu, men jag tror inte jag kommer köpa den igen. Trist, den verka ju ändå funka bra.

O idag har jag kört bänkpress för första gången, yay! :D Iofs i smithen, men ändå :P Jag tycker det känns säkrare på nått sätt att köra i den, nu när jag inte har nån som passar. Men nån gång i framtiden kanske jag vågar mig på den riktiga stången :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar