fredag 1 mars 2013

Det negativa med att jobba natt...

När man är trött som tusan dan innan man ska jobba, lägger sig för att sova "ett par timmar bara". O vaknar 8 timmar senare. Såå irriterande! Försökte få mig lite sömn nu mitt på dan, men det blev bara 2 timmar. Så nu får jag väl hälla i mig red bull hela natten så att jag kan hålla mig vaken...

O så började jag fundera lite på hur jag ska få ihop träningen i sommar när jag ska jobba natt typ 3 månader i sträck. Som tur är är ju mitt gym öppet 05.00-23.00 varje dag, så jag behöver ju iaf inte tänka på öppettiderna. Det är bara frågan hur jag ska få ihop det med sovandet o sådär. Men förhoppningsvis kanske kroppen klarar sig med lite mindre sömn vissa dagar, så kan jag träna på väg hem från jobbet. Det hade ju vart guld! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar