tisdag 19 februari 2013

Skippade MRLen idag. Var inte alls så sugen på o köra ett gruppass idag, o när jag läste beskrivningen av passet blev jag ännu mindre sugen... Så jag begav mig till gymmet istället, o körde armar, axlar, bröst o rygg. O jag la allt på litegrann på vissa maskiner minsann :) Nästan så jag snart vågar ge mig på att köra med fria vikter :P

När jag kom hem bestämde jag mig för att göra lchf-pizza, för jag har vart sugen på det så länge. O dessutom hade jag köpt billig kycklingfärs så jag ville ju testa hur det blev på pizza. Det blev inte dumt alls :) Sen körde jag köpt en grekisk salladsmix också, så jag tog lite sånt till. Den där dressingen man får till med oliver o ost är minsann inte dum alls :)
Pizzabotten:
- 200 gram cream cheese
- 4 ägg
- ca 7 dl riven ost
- 1,5 dl grädde
- 1,5 dl creme fraiche
(ev 4 msk fiberhusk o 4 msk pofiber)
Blandas ihop o in i ugnen i ca 20-25 min på 175 grader. Sen på med topping o ta en sväng till i ugnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar