måndag 21 januari 2013

Sjukt stolt över mig själv

Ja faktiskt! Jag kom iväg o tränade idag. Dubbelpass; body pump o sh'bam. Hur skönt som helst! Men det jag är stolt över är att jag kom iväg trots att jag varit sjuk o sådär. Tidigare har det blitt så att jag har gått ut hårt, blitt sjuk o sen har det tagit absolut minst ett halvår innan jag kommit igång igen. Men inte nu! Så ja, sjukt stolt! :D

Sen uppfyllde jag iofs inte mina mål jag hade förra veckan helt o fullt, men det är en annan sak. Mitt mål att bli frisk så jag kunde träna igen gick det ju bra med :) Matplanen, sådär... Men iaf inte lika illa som förrförra veckan o det är ju alltid nått. Sen blir det nog lättare att följa det den här veckan när jag kommer igång med träningen igen :) Sen hade jag ett mål att läsa ut en av de böckerna jag visade i början av förra veckan. Men så har det inte blitt... Dock har jag läst en väldigt bra bok om att utveckla sin självkänsla som verkligen öppnat mina ögon. Så det är jag verkligen nöjd med! :D

O detta tänkte jag på om o om igen på body pumpen idag. Vid vissa tillfällen funderade jag på o fega lite för att det var jobbigt, men så tänkte jag på detta o då gick det lättare :) Så jag körde mer än vad jag brukar göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar